Skuteczne reklamy na Instagram oraz Facebook 2025

Przegląd
Program

Program

  • 14 rozdziałów
  • 60 lekcji
  • 0m czas trwania
Zwiń wszystko
1. WPROWADZENIE DO KURSU - nagranie po wszystkich odcinkach
1 lekcja
  1. 1.1. Podziękowania i omówienie kursu
2. Wejście do menedżera reklam i omówienie kampanii reklamowej
1 lekcja
  1. 2.1. Jak wejść do menedżera reklam, gdzie się tworzy reklamy i czym właściwie są kampanie, zestawy reklam oraz reklamy.
3. Stwórzmy naszą pierwszą kampanię reklamową - wybierzmy jej cel
7 lekcji
  1. 3.1: Czym są cele reklamowe i jak należy je kojarzyć?
  2. 3.2. Omówienie celu: Rozpoznawalność
  3. 3.3. Omówienie celu: Ruch
  4. 3.4. Omówienie celu: Aktywność
  5. 3.5. Omówienie celu: Kontakty
  6. 3.6. Omówienie celu: Sprzedaż
  7. 3.7. Omówienie lejka sprzedażowego
4. Drugi etap tworzenia kampanii, czyli konfiguracja zestawu reklamowego
8 lekcji
  1. 4.1 Lokalizacja konwersji i cel wyników
  2. 4.2 Ustawienie atrybucji
  3. 4.3 Dynamiczny materiał reklamowy
  4. 4.4 Budżet i harmonogram wyświetlania reklam
  5. 4.5 Lokalizacja, wiek, płeć i języki
  6. 4.6 Zainteresowania naszych odbiorców
  7. 4.7. Zawężanie i wykluczanie odbiorców
  8. 4.8 Umiejscowienia wyświetlania reklam
5. Poznaj grupę niestandardowych odbiorców oraz jej zastosowania
2 lekcje
  1. 5.1.1 Wszystko o grupach niestandardowych odbiorców - jakie są najlepsze, jak je stworzyć, czym się kierować i jakich błędów nie popełniać
  2. 5.1.2 Wszystko o grupach niestandardowych odbiorców - jakie są najlepsze, jak je stworzyć, czym się kierować i jakich błędów nie popełniać
6. Ostatni etap tworzenia kampanii - przygotowanie idealnej reklamy
2 lekcje
  1. 6.1 Konfiguracja naszej reklamy od A do Z - wybór materiałów, idealny tekst, nagłówek i CTA
  2. 6.2 Największe błędy podczas tworzenia reklam
7. Poznaj alternatywne tworzenie kampanii dzięki ADVANTAGE +
1 lekcja
  1. 7.1. Wszystko co musisz wiedzieć o automatyzacji Advantage
8. Jak poprawnie analizować i optymalizować nasze reklamy?
1 lekcja
  1. 8.1 Skuteczna analiza i optymalizacja
9. Posiadasz stronę internetową? Koniecznie musisz to mieć!
6 lekcji
  1. 9.1 Omówienie czym jest pixel i jak go wdrożyć
  2. 9.2 Czym są zdarzenia na stronie i co one dają
  3. 9.3 Przykładowa instalacja pixela i api konwersji na silniku PrestaShop
  4. 9.4 Tworzenie katalogu produktów i wyjaśnienie do czego jest nam potrzebny
  5. 9.5 Konfiguracja reklamy z użyciem katalogu produktów - najważniejsze rady
  6. 9.6* Bonusowa lekcja: Instalacja pixela w Wordpresie i konfiguracja zdarzeń
10. Moja autorska strategia reklamowa dla branży usługowej, dzięki której zdobywamy kilkadziesiąt klientów miesięcznie!
8 lekcji
  1. 10.1 Reklama na zdobywanie klientów przez messanger
  2. 10.2.1 Reklama na zdobywanie klientów przez formularze błyskawiczne - część I
  3. 10.2.2 Reklama na zdobywanie klientów przez formularze błyskawiczne - część II
  4. 10.2.3 Reklama na zdobywanie klientów przez formularze błyskawiczne - część III
  5. 10.3 Reklama na zdobywanie klientów przez połączenia telefoniczne
  6. 10.4 Reklama na zdobywanie klientów przez stronę internetową
  7. 10.5 Tworzenie idealnego materiału reklamowego
  8. 10.6 Tworzenie idealnego tekstu reklamowego
11. Moja autorska strategia reklamowa dla sprzedaży produktów, z której sklepy internetowe są zachwycone!
5 lekcji
  1. 11.1 Reklama sprzedażowa bez strony www
  2. 11.2 Reklama sprzedażowa na stronie www
  3. 11.3 Reklama dla sklepu stacjonarnego
  4. 11.4.1 Tworzenie idealnego materiału i tekstu reklamowego - część I
  5. 11.4.2 Tworzenie idealnego materiału i tekstu reklamowego - część II
12. Poznaj Business Manager
5 lekcji
  1. 12.1 Czym jest Business Manager?
  2. 12.2 Tworzenie i dodawanie konta reklamowego
  3. 12.3 Dodawanie uprawnień do Business Managera
  4. 12.4 Dodawanie fanpage do Business Managera
  5. 12.5 Jak dodać metodę płatności i uzupełnić dane do faktury?
13. Rady i ciekawostki, które warto wiedzieć!
8 lekcji
  1. 13.1 Jak ustawić reklamę na zdobywanie nowych obserwacji?
  2. 13.2 Jak promować swoje posty, aby zmaksymalizować ich efekty?
  3. 13.3 Kiedy nie powinno się dokonywać zmian w kampanii reklamowej?
  4. 13.4 Kiedy powinniśmy dokonać zmian w kampanii reklamowej?
  5. 13.5 Po jakim czasie możesz spodziewać się pierwszych efektów?
  6. 13.6 Pobieranie kontaktów z formularzy błyskawicznych - dwie opcje
  7. 13.7 Dodawanie dostępu do konta reklamowego oraz fanpage
  8. 13.8 Dodawanie metody płatności i danych do faktur na koncie reklamowym
14. Pytania i odpowiedzi - dopełnienie wiedzy w kursie
5 lekcji
  1. 14.1 Jak skontaktować się z supportem Facebooka?
  2. 14.2 Jak rozwiązać problem odrzuconych reklam?
  3. 14.3 Jakie są różnice między reklamami na Facebooku a Instagramie?
  4. 14.4 Jak rozpoznać, kiedy reklama wymaga optymalizacji?
  5. 14.5 Gdzie mogę usunąć wgrane materiały do naszej biblioteki reklam?

Deleting Course Review

Are you sure? You can't restore this back

Course Access

This course is password protected. To access it please enter your password below:

Zamknij