Oferta dla firm
Oferta dla twórców
Opinie
Moja historia
Newsletter
Blog
Sklep
Strona główna
Oferta dla firm
Oferta dla twórców
Opinie
Moja historia
Newsletter
Blog
Sklep
Kurs: Skuteczne reklamy w META 2025
Ebook: Jak rozwinąć profil na Instagramie
Moja platforma
Zaloguj się / Zarejestruj się
Skontaktuj się
@mateusz_sobierski
+360 tyś. obserwujących
kontakt@mateuszsobierski.pl
Kontakt
Zaloguj się
Kontakt
Skuteczne reklamy na Instagram oraz Facebook 2025
Przegląd
Program
Program
14 rozdziałów
60 lekcji
0m czas trwania
Zwiń wszystko
1. WPROWADZENIE DO KURSU - nagranie po wszystkich odcinkach
1 lekcja
1.1. Podziękowania i omówienie kursu
2. Wejście do menedżera reklam i omówienie kampanii reklamowej
1 lekcja
2.1. Jak wejść do menedżera reklam, gdzie się tworzy reklamy i czym właściwie są kampanie, zestawy reklam oraz reklamy.
3. Stwórzmy naszą pierwszą kampanię reklamową - wybierzmy jej cel
7 lekcji
3.1: Czym są cele reklamowe i jak należy je kojarzyć?
3.2. Omówienie celu: Rozpoznawalność
3.3. Omówienie celu: Ruch
3.4. Omówienie celu: Aktywność
3.5. Omówienie celu: Kontakty
3.6. Omówienie celu: Sprzedaż
3.7. Omówienie lejka sprzedażowego
4. Drugi etap tworzenia kampanii, czyli konfiguracja zestawu reklamowego
8 lekcji
4.1 Lokalizacja konwersji i cel wyników
4.2 Ustawienie atrybucji
4.3 Dynamiczny materiał reklamowy
4.4 Budżet i harmonogram wyświetlania reklam
4.5 Lokalizacja, wiek, płeć i języki
4.6 Zainteresowania naszych odbiorców
4.7. Zawężanie i wykluczanie odbiorców
4.8 Umiejscowienia wyświetlania reklam
5. Poznaj grupę niestandardowych odbiorców oraz jej zastosowania
2 lekcje
5.1.1 Wszystko o grupach niestandardowych odbiorców - jakie są najlepsze, jak je stworzyć, czym się kierować i jakich błędów nie popełniać
5.1.2 Wszystko o grupach niestandardowych odbiorców - jakie są najlepsze, jak je stworzyć, czym się kierować i jakich błędów nie popełniać
6. Ostatni etap tworzenia kampanii - przygotowanie idealnej reklamy
2 lekcje
6.1 Konfiguracja naszej reklamy od A do Z - wybór materiałów, idealny tekst, nagłówek i CTA
6.2 Największe błędy podczas tworzenia reklam
7. Poznaj alternatywne tworzenie kampanii dzięki ADVANTAGE +
1 lekcja
7.1. Wszystko co musisz wiedzieć o automatyzacji Advantage
8. Jak poprawnie analizować i optymalizować nasze reklamy?
1 lekcja
8.1 Skuteczna analiza i optymalizacja
9. Posiadasz stronę internetową? Koniecznie musisz to mieć!
6 lekcji
9.1 Omówienie czym jest pixel i jak go wdrożyć
9.2 Czym są zdarzenia na stronie i co one dają
9.3 Przykładowa instalacja pixela i api konwersji na silniku PrestaShop
9.4 Tworzenie katalogu produktów i wyjaśnienie do czego jest nam potrzebny
9.5 Konfiguracja reklamy z użyciem katalogu produktów - najważniejsze rady
9.6* Bonusowa lekcja: Instalacja pixela w Wordpresie i konfiguracja zdarzeń
10. Moja autorska strategia reklamowa dla branży usługowej, dzięki której zdobywamy kilkadziesiąt klientów miesięcznie!
8 lekcji
10.1 Reklama na zdobywanie klientów przez messanger
10.2.1 Reklama na zdobywanie klientów przez formularze błyskawiczne - część I
10.2.2 Reklama na zdobywanie klientów przez formularze błyskawiczne - część II
10.2.3 Reklama na zdobywanie klientów przez formularze błyskawiczne - część III
10.3 Reklama na zdobywanie klientów przez połączenia telefoniczne
10.4 Reklama na zdobywanie klientów przez stronę internetową
10.5 Tworzenie idealnego materiału reklamowego
10.6 Tworzenie idealnego tekstu reklamowego
11. Moja autorska strategia reklamowa dla sprzedaży produktów, z której sklepy internetowe są zachwycone!
5 lekcji
11.1 Reklama sprzedażowa bez strony www
11.2 Reklama sprzedażowa na stronie www
11.3 Reklama dla sklepu stacjonarnego
11.4.1 Tworzenie idealnego materiału i tekstu reklamowego - część I
11.4.2 Tworzenie idealnego materiału i tekstu reklamowego - część II
12. Poznaj Business Manager
5 lekcji
12.1 Czym jest Business Manager?
12.2 Tworzenie i dodawanie konta reklamowego
12.3 Dodawanie uprawnień do Business Managera
12.4 Dodawanie fanpage do Business Managera
12.5 Jak dodać metodę płatności i uzupełnić dane do faktury?
13. Rady i ciekawostki, które warto wiedzieć!
8 lekcji
13.1 Jak ustawić reklamę na zdobywanie nowych obserwacji?
13.2 Jak promować swoje posty, aby zmaksymalizować ich efekty?
13.3 Kiedy nie powinno się dokonywać zmian w kampanii reklamowej?
13.4 Kiedy powinniśmy dokonać zmian w kampanii reklamowej?
13.5 Po jakim czasie możesz spodziewać się pierwszych efektów?
13.6 Pobieranie kontaktów z formularzy błyskawicznych - dwie opcje
13.7 Dodawanie dostępu do konta reklamowego oraz fanpage
13.8 Dodawanie metody płatności i danych do faktur na koncie reklamowym
14. Pytania i odpowiedzi - dopełnienie wiedzy w kursie
5 lekcji
14.1 Jak skontaktować się z supportem Facebooka?
14.2 Jak rozwiązać problem odrzuconych reklam?
14.3 Jakie są różnice między reklamami na Facebooku a Instagramie?
14.4 Jak rozpoznać, kiedy reklama wymaga optymalizacji?
14.5 Gdzie mogę usunąć wgrane materiały do naszej biblioteki reklam?
Deleting Course Review
Are you sure? You can't restore this back
Anuluj
Delete
Course Access
This course is password protected. To access it please enter your password below:
Hasło
Anuluj
Verify
Zamknij